60 Liter Multifarm Stou SAE 10W-30
Levertijd ca. 2 Weken!!
Mannol 2501-60
Specificaties
- SAE 10W-30
- APICG-4/CF-4/CF/CE/CD/SF
- API GL-4
- ACEA E3
- DIN 51524-3 HVLP
Aanbeveling
- ALLISON C4
- CASE IH MS 1204
- CASE IH MS 1206
- CASE IH MS 1207
- CASE IH MS 1209
- KOFFER NEW HOLLAND MAT 3525
- KOFFER NEW HOLLAND MAT 3526
- CATERPILLAR NAAR-2
- EATON M-2950-S / I-286-S
- FORD ESN-M2C86-B
- FORD ESN-M2C86-C
- FORD ESN-M2C134-D
- FORD WSS-M2C159-B
- FORD WSS-M2C159-C
- FORD NEW HOLLAND 82009201
- FORD NEW HOLLAND 82009202
- FORD NEW HOLLAND 82009203
- JOHN DEERE J27
- JOHN DEERE J20C
- JOHN DEERE J20D
- MASSEY FERGUSON M 1135
- MASSEY FERGUSON M 1139
- MASSEY FERGUSON M 1143
- MASSEY FERGUSON M 1144
- MASSEY FERGUSON M 1145
- MB227.1
- MB228.1
- SAUER SUNDSTRAND DANFOSS Hydrostatische transvloeistof
- SPERRY VICKERS M-2950-S / I-286-S
- ZF 06A
- VOLVOWB101
- ZF 06B (INC. 06R)
- ZF 06C
- ZF07B
- Overige VOLVO WB 101, geschikt voor natte remmen
Een werkelijk universele semi-synthetische (HC-synthese) motorolie voor alle seizoenen, voor moderne dieselmotoren van landbouwmachines met en zonder turbocompressor die onder zware omstandigheden werken, evenals voor handgeschakelde transmissies, “natte” remmen systemen en zelfs hydraulische systemen van tractoren. Het is speciaal ontwikkeld voor het oplossen van specifieke problemen met landbouwmachines, waarbij de bescherming van de technische uitrusting wordt gewaarborgd en het maximale rendement wordt behaald, ongeacht de bedrijfsomstandigheden. Het behoort tot de STOU-klasse (Super Tractor Oil Universal).
Het gebruik van landbouwmachines wordt gekenmerkt door een hoge afhankelijkheid van de bedrijfsmodus en weersomstandigheden, de mogelijkheid van 24-uurs werking, de afgelegen ligging van servicecentra, een breed scala aan extra hulpstukken en, meestal, een slechte technische competentie van het personeel. Het gebruik van MANNOL Multifarm STOU 10W-30 elimineert het risico van apparatuurproblemen die verband houden met verwarring over het olieverbruik, wanneer de markeringen op de containers onleesbaar worden als gevolg van weersomstandigheden wanneer ze buiten worden opgeslagen. Het oliegebruik vergemakkelijkt de boekhouding en opslag. In het veld is het voldoende om één bus te nemen en het probleem op te lossen van het toevoegen van olie aan welk apparaat dan ook, in welke situatie dan ook.
Producteigenschappen:
- Innovatieve additieven gecombineerd met een semi-synthetische basis van de hoogste kwaliteit met een hoge viscositeitsindex zorgen voor uitstekende antiwrijvings-, antislijtage- en antislijtage-eigenschappen die de verwachte levensduur van de apparatuur aanzienlijk verlengen in alle, zelfs de meest extreme, bedrijfsmodi in een breed scala aan omgevingstemperaturen en zorgen voor brandstofbesparing;
- Synthetische componenten gecombineerd met natuurlijke antioxidanten geven de olie een verbeterde thermo-oxiderende stabiliteit die, in combinatie met uitstekende reinigende en dispergerende eigenschappen (TBN >10), de vorming van koolstofafzettingen en lak efficiënt vermindert, de vorming van alle soorten afzettingen voorkomt en motor- en transmissieonderdelen uitzonderlijk schoon houden gedurende de gehele periode tussen vervangingen;
- Een unieke HC-houdende formule verzekert de weerstand van de olie tegen oxidatie en veroudering, en dankzij een verminderd verdampingsvermogen en een verhoogd vlampunt wordt het olieverbruik door verbranding verminderd;
- Dankzij de HC-bevattende basis met optimale viscositeit heeft het uitstekende eigenschappen bij lage temperaturen, waaronder een laag vriespunt dat een uitstekende oliepompkwaliteit garandeert en het startvermogen van motor- en transmissiesubsystemen bij lage temperaturen, een gemakkelijke “koude” start” (tot -30 °С) en de vermindering van de opstartslijtage;
- Het beschermt effectief tegen motor- en transmissieonderdelen tegen alle soorten corrosie en de afdichting tegen zuurcorrosie;
- Het heeft een verminderd schuimvormingsvermogen;
- Er werd een speciaal additievenpakket ontwikkeld, waarbij rekening werd gehouden met de moeilijke bedrijfsomstandigheden en de lage brandstofkwaliteit.
Het is ontworpen voor alle soorten hoogbelaste dieselmotoren van landbouwmachines, waarvoor het vereiste niveau van bedrijfseigenschappen CG-4 of lager is, en voor handgeschakelde transmissies met hoge belasting van de bovengenoemde apparatuur waarvoor het vereiste niveau van bedrijfseigenschappen eigenschappen is GL-4.
Het kan worden gebruikt voor hydraulische systemen, hydrostatische en handgeschakelde transmissies, natte remsystemen en lamellenkoppelingen, aftakassen en stuurbekrachtiging van alle soorten tractoruitrusting.
Het kan worden gebruikt in benzinemotoren met een vereist niveau van bedrijfseigenschappen API SF of lager.